Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна ангренажен ремък 166 2.5?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
    Сега да не изляза аз виновен? За всякакви неща ходя в сервиза и проблеми не съм имал. Избора си е твой, аз само ти дадох съвет. Нито имам някаква изгода, нито ми пука. Работа на сервиза е да оправи колата и да си защити името. Колата е в движение, може да я закараш в някои от клубните сервизи, но там и цените са други.
    В редките случаи, когато ходя в сервиз посещавам същия и съм оставал доволен.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #62
      Няма развитие по темата.Два телефонни разговора при които ме уведомиха че се работи по колата но проблемът още не е открит.Проверяват бобини тоци ,клапани/вероятно ще мерят компресия/- исках да се направи още в началото.днес това се е направило за 456.За 123 още не беше направено.Утре като се чуем с тях ще разбера.
      До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

      Comment


      • #63
        На какъв пробег е този двигател? Знае ли се колко е минал на газ? Разходът на масло как е?
        Замерването на компресията ще е добър ориентир.
        Подобни на описаните проблеми ми са се случвали (с друга марка) от запушен катализатор. Възникна ей така изведнъж.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #64
          За N-ти път да питам, с пети ли е зацепвана колата или не?
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            На какъв пробег е този двигател? Знае ли се колко е минал на газ? Разходът на масло как е?
            Замерването на компресията ще е добър ориентир.
            Подобни на описаните проблеми ми са се случвали (с друга марка) от запушен катализатор. Възникна ей така изведнъж.
            На 130016 км.гарантирано.Оригинална боя все още.На газ не е карана повече от стотина км.Сега си прехвърлих АГУ то от капата.Масло от максимум до минимум от смяна до смяна.

            ---------- Post added at 18:56 ---------- Previous post was at 18:55 ----------

            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
            За N-ти път да питам, с пети ли е зацепвана колата или не?
            Ами отговорих ти колега.Според сервиза е с пети ама не пускат вътре.
            До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
              Ами отговорих ти колега.Според сервиза е с пети ама не пускат вътре.
              Аз съм виждал пети, но не знам за какъв мотор са.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Аз съм виждал пети, но не знам за какъв мотор са.
                Ще видим какво ще стане.Утре пак ще се чуем с Петър по обед. Днес го попитах по телефона наистина ли са го правили с пети на което отговори утвърдително.Нищо не знам и чакам кога ще обяви че са приключили с ремонта за да отида и разбера какво е направено.После най вероятно към София в Екстрийм сервиз за проверка и евентуален ремонт.Натам вървят нещата.
                До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
                  Ще видим какво ще стане.Утре пак ще се чуем с Петър по обед. Днес го попитах по телефона наистина ли са го правили с пети на което отговори утвърдително.Нищо не знам и чакам кога ще обяви че са приключили с ремонта за да отида и разбера какво е направено.После най вероятно към София в Екстрийм сервиз за проверка и евентуален ремонт.Натам вървят нещата.
                  За мен Петър е изключително коректен. Там ми смениха съединителя, получих гаранция, няколко по дребни ремонта, защото ме домързя да си ги правя сам
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #69
                    За мен Петър е изключително коректен. Там ми смениха съединителя, получих гаранция, няколко по дребни ремонта, защото ме домързя да си ги правя сам



                    Може.Но помня когато бях млад и се занимавах с монтьрлък че ако прехвърля зъб ,двигателя ставаше тромав.зъб напред аванса чукаше.Но ако станат два зъба гърмеше в испускателните колектори като луда.Сега гърми и при всяко форсиране дава грешки на единия или другия ред цилиндри.Аз се притеснявах от слабо доловимо претрисане на мотора едвам доловимо на волана при празен ход до като чакам светофарите което на газ не се и усещаше, след яко каране правех диагностика почти всеки ден от последната седмица тъй като тогава сложих ГИ и нито веднъж не даде грешка а сега форсираш и четеш на поразия.
                    До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
                      Може.Но помня когато бях млад и се занимавах с монтьрлък че ако прехвърля зъб ,двигателя ставаше тромав.зъб напред аванса чукаше.Но ако станат два зъба гърмеше в испускателните колектори като луда.Сега гърми и при всяко форсиране дава грешки на единия или другия ред цилиндри.Аз се притеснявах от слабо доловимо претрисане на мотора едвам доловимо на волана при празен ход до като чакам светофарите което на газ не се и усещаше, след яко каране правех диагностика почти всеки ден от последната седмица тъй като тогава сложих ГИ и нито веднъж не даде грешка а сега форсираш и четеш на поразия.
                      Този двигател ми е непознат, но би трябвало при това положение да си проверят първо зацепването, преди да правят други неща, такава е логиката, ако са имали съмнения сигурно са го направили, колата ти е от доста време там, това все пак е някакъв двигател, не е нещо свръх технологично, смяната на ремък е рутинна процедура, какво като е Алфа. Често минавам от там и винаги има коли, не е като да нямат опит и да правят по две коли на месец. Дано скоро ти оправят колата и не се налага да търсиш други сервизи
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Този двигател ми е непознат, но би трябвало при това положение да си проверят първо зацепването, преди да правят други неща, такава е логиката, ако са имали съмнения сигурно са го направили, колата ти е от доста време там, това все пак е някакъв двигател, не е нещо свръх технологично, смяната на ремък е рутинна процедура, какво като е Алфа. Често минавам от там и винаги има коли, не е като да нямат опит и да правят по две коли на месец. Дано скоро ти оправят колата и не се налага да търсиш други сервизи
                        Дано не съм лош пророк но за мен най вероятната причина е зацепване през зъб на колянов вал а не на валовете на група цилиндри.Така си обяснявам гърменето и в двете групи.123 и 456.Веднъж едната втори път другата.Която гръмне първа и после екуто намали горивото и ти гониш до 160 180 км/ч за сума ти време.Има и на двете така че зъб на КВ.Иначе ако беше само на група РВ или само на един РВ щеше да е само на 123 или 456.
                        До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                        Comment


                        • #72
                          Чак толкова едва ли са я объркали. Предполагам, че ако нямат пети, то поне ГМТ са определили правилно.
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:03.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #73
                            Ти споделили с тях тези си съмнения?
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                              Ти споделили с тях тези си съмнения?
                              Преди два часа като говорихме по телефона отново го попитах дали са ползвали пети.Не вярвам човек като него да не се светне защо го питам именно за зацепването на ангренажа.На монтьр ли да обяснявам кое колко оборота прави и какво е ДВГ отто.
                              До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
                                Преди два часа като говорихме по телефона отново го попитах дали са ползвали пети.Не вярвам човек като него да не се светне защо го питам именно за зацепването на ангренажа.На монтьр ли да обяснявам кое колко оборота прави и какво е ДВГ отто.
                                Да така е, исках да ти напиша лично съобщение, но не става , не настройките ти не са както трябва.
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X